Пропонуємо переглянути добірку із чотирьох науково-популярних книг на тему психології, маркетингу й реклами.
"Хочу и буду" Михайло Лабковський
"Тим, кому ця книга може допомогти, не так багато. Всього 99%", – сказав головний редактор журналу "MAXIM".
У кожному розділі, де йдеться про якусь нову проблему, яка заважає людині "просто жити і бути щасливою", можна з легкістю знайти себе. А також відшукати шляхи вирішення недоліків у своєму життю.
"Психологія впливу" Роберт Чалдині
Як переконувати інших та уникати небажаного впливу. Як краще розуміти поведінку інших, уникати маніпуляторів людською свідомістю та ефективно спілкуватися, завжди досягаючи поставлених цілей. Про це книга. Актуально й корисно.
"Продаючи невидиме" Гаррі Беквіт
Продається не лише товар у магазині. Ми продаємо себе, коли влаштовуємося на роботу, продаємо свої пости в соцмережах, продаємо спілкування; світ – це пропозиція і попит. Книга демонструє різні методики і стратегії успішного продажу.
"Нові правила ділової переписки" від автора "Пиши, сокращай" Максима Ільяхова
Ми всі працюємо і спілкуємося з колегами. А ділова переписка – це не фальш, тупі маніпуляції і приховане за банальні ввічливі фрази презирство. Як писати "по роботі" так, аби швидше знаходити спільну мову і розвивати схильність людей до себе, можна дізнатися з цієї книги.
Автор: Анна Тиха, 4-Р