Свої перші медіамандри першокурсники-журналісти Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, які навчаються за спеціалізацією «Видавничий бізнес» та «Медіаменеджмент», розпочали з відвідин «Музею виборчого трешу».

 

Організатори ініціативи з прозорості та підзвітності політиків — Рух «Чесно» та Суспільне мовлення. Про те, чим підкупляють виборців, політичну рекламу та чорний піар розповіла студентам продюсерка Черкаської філії Суспільного Олена Баніна. Вона, зокрема, зауважила, що значна частина експонатів залишилась у запасниках, бо речі дублювалися, але Суспільне вдячне всім, хто долучився до проєкту.

120188193 3359227144157800 2076867168439426837 o

— Серед експонатів я побачив агітаційні листи, парфуми, музичні диски, продукти харчування, аптечки, речі домашнього вжитку, газети з чорним піаром, що роздавали електорату на підтримку того чи того кандидата. А також негативно сприйнятий виборцями секонд-хенд і навіть дитячий майданчик, який після програних виборів був демонтований на день святого Миколая кандидатом, який програв вибори, — ділиться враженнями від побаченого студент 1-ВБ курсу Андрій Найда.

На важливості таких акцій наголосила викладач кафедри видавничої справи, кандидат наук із соціальних комунікацій Людмила Солодка:

— Критичне сприйняття інформації сьогодні не примха, а вимога часу. Експозиція музею вражає, настільки цинізм політиків іноді зашкалює, коли потрібно отримати голоси виборців. І це питання актуальне особливо сьогодні, коли стартували нові виборчі перегони. А майбутнім фахівцям у сфері і видавничого бізнесу, і медіакомунікацій просто необхідно бути медіаграмотними.

У межах навчальної екскурсії Олена Баніна також познайомила майбутніх колег із специфікою роботи радійників та особливостями запису телепрограм у студії Суспільного.


Джерело: cdu.edu.ua
Сайт Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького